Klacht: xs4all gaat over naar KPN, geen mogelijkheid aangegeven gratis over te gaan naar andere prvider

[email protected] op 09 april 2022 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Bericht gekregen dat xs4all over gaat naar KPN per mail. telefonisch contact opgenomen met xs4all en gevraagd of we ons abonnement nu gratis konden beëindigen of wat het nieuwe abonnement zou gaan kosten. Nieuwe kosten € 71,00. abonnement dat we hadden € 56.00. gezegd dat we daar niet blij mee waren. we konden echter nu geen wijzigingen aan brengen dat kon alleen n 5 april als de techniek naar KPN over was gezet. dit stond ook in een brief die we van xs4all via mail hebben ontvangen, ondertussen contact gehad met Ziggo ivm aanbieding en daar contract afgesloten. 7 april dus na omzetting naar KPN contact opgenomen om huidige contract met xs4all op te zeggen. Eerste mogelijkheid om over te gaan naar Ziggo was 21 juni wat wij nu net niet wilden maar eerder.
Dit kon niet want wij stonden nu onder contract bij KPN en moesten die tijd nu uitdienen. volgens de medewerker hadden we dat eerder aan moeten geven, terwijl we op schrift hebben en telefonisch is bevestigd dat er geen wijzigingen voor 5 april plaats konden vinden.
Wij hebben ook van de KPN geen ander aanbod gekregen en wij vinden dit hele gebeuren onjuist en lijkt op geldklopperij en afdwingen van contract.
Jammer, want wij hebben altijd een goed contact gehad met verschillende medewerkers van xs4all en nooit klachten over de geleverde diensten.
ik wil alsnog deze maand van mijn contract af wat ik nu kennelijk heb bij de KPN.

Ik wil deze maand nog zonder extra kosten over kunnen stappen naar Ziggo, of zij bieden mij een contract aan voor de prijs die ik bij Ziggo zou gaan betalen, te weten € 39,00 per maand.

ik heb nu nog een week bedenktijd bij Ziggo.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over XS4all

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over XS4all nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]