Klachten over XS4all

XS4all biedt consumenten verschillende producten aan op het gebied van telefonie, internet en televisie. Helaas ontstaan er hier ook wel eens onduidelijkheden... Lees meer >

Statistieken van XS4all in de categorie Alles-in-1

13 klachten gemeld
2.1 /10
27 stemmen
27

Tijdslijn

Horrow story: no connection and already being charged

Klacht van op 14 december 2018 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Placed my order in August 2018, it's December and I've had 6 appointments with their mechanic where they didn't show up or bother calling to cancel. They started charing me from September, even the service has not been delivered now (December) After... Lees meer

Super slechte service. En dat voor de duurste provider!

Klacht van op 25 september 2018 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Erg slechte service! Bij contact afsluiten onze problemen uitgelegd die we bij Telfort hadden( geen goede internet en tv verbinding)ze hadden wel zoveel mogelijkheden wat Ze nog zouden kunnen proberen. Gevraagd wat we konden doen als dit uiteindelijk niet het... Lees meer

XS4All een administratieve wanboel

Klacht van op 29 augustus 2018 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Mijn jaarcontract met XS4All is 10 juli 2018 beeindigd. De opzegtermijn is in acht genomen en alles is netjes per e-mail gecommuniceerd en door XS4All bevestigd. Wat schetst mijn verbazing dat ik in juli nog een factuur krijg voor de... Lees meer

telefoon afgesloten

Klacht van op 27 juli 2018 over XS4all in de categorie Alles-in-1

op 17 juli contractovername formulier gestuurd naar info@xs4all, telefoon nummer moest van relatie nummer 1227893 naar 1512305, hier is niets mee gedaan daardoor sinds 23 juli telefoonnummer 071 7370469 afgesloten. Gisteren en vandaag met klantenservice gebeld ze kunnen niets betekenen. Dus zakelijk... Lees meer