Mijn Klacht:
Op mijn adres bleken tegelijkertijd al járen zowel een XS4ALL als KPN abonnement te lopen. Dit pand was eerst mijn kantoor met XS4ALL abonnement, later -vanaf 2017- ons huis/werkpand. Mijn man regelde alle zaken. Hij is plotseling overleden. Ik kan niet in zijn laptop en (nog) niet in zijn papieren. Wij hebben (dachten wij) XS4ALL omgezet naar een KPN abonnement. Wij zitten al 40 jaar bij de KPN. Hiervoor met onze huisartsenpraktijk. Ik had van de KPN winkel een uitdraai gekregen van het XS4ALL abonnement maar met het KPN klantnummer. Toen ik eerst belde met XS4ALL kon ik wel mijn naam, geboortedatum en het bank rek nr waar het abonnement vertellen. De medewerker die ik sprak zei toen ik het bank rek nr gaf ‘Jaaaaaa….nu komen we wel ergens…..maar zonder klantnummer …’
‘Ja, maar hoe kom ik daar dan aan?’ ‘Dan moet u maar in de bank rek gaan zoeken’ Dat was het.
Ik moest ook nog bellen met de KPN nabestaanden desk voor iets anders. Zij hebben mij het klantnummer gegeven.
Later belde ik opnieuw met XS4ALL en werd ik gewoon heel vlot en vriendelijk geholpen door een medewerker zonder dat ik het klantnummer van XS4ALL hoefde te zeggen. Ik kon alle verificatievragen beantwoorden.
Per saldo: ik heb uitgelegd wat mijn probleem was (man overleden en ik kan nergens bij) Toen wij hier van XS4ALL over gingen naar KPN zou XS4ALL dat begeleiden (zo hoorde ik van de KPN) waardoor een dubbel abonnement niet mogelijk was geweest. De medewerker die ik eerst sprak vond dat ik het zelf maar moest uitzoeken. Ik kreeg ook geen advies over zoiets als de nabestaanden desk van KPN zoals KPN zelf wél deed. Die hebben me goed en prettig geholpen. Net als de tweede XS4ALL medewerker. Mvgr. Joyce Huisman
Gewenste Oplossing:
Met een antwoord hoe het kan zijn dat wij al die jaren een dubbel abonnement konden hebben. Ik weet dat mijn man eerder ook hiermee bezig is geweest met XS4ALL. XS4ALL zou daar naar kijken. Ik denk toen wij al 2,5 of 3 jaar een dubbel abonnement hadden. Hij regelde alles, waardoor ik ook niet wist dat dat niet geregeld was, en terugkijkend denk ik dat hij door omstandigheden het vergeten is.
Verder ben ik van mening dat de eerste medewerker een cursus klantenservice/communicatie zou kunnen gebruiken. Ik ben blij dat straks dankzij de andere medewerker en de KPN straks alles eindelijk geregeld is. Mvrgr. Joyce Huisman
