Klacht: NOS steeds geen aansluiting

ptubbing op 11 juli 2021 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Was altijd zeer tevreden over XS4all totdat ik naar mijn nieuwe woning ging. Heb in februari een aansluiting aangevraagd en zou direct worden aangesloten. Nu 5 maanden later nog steeds geen internet. Alle buren hebben inmiddels een aansluiting (waarschijnlijk Ziggo) maar ik heb al meer dan 25 e-mails opvangen waarin doodleuk (soms op de dag zelf) de aansluitdatum steeds wordt verschoven. Had ik ik maar Ziggo gekozen……

Gewenste Oplossing:

Indien eerde beloften worden nagekomen en schade wordt gecompenseerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over XS4all

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over XS4all nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ptubbing