Klacht: Kwaliteit XS4ALL holt achteruit

marcelxl op 10 februari 2023 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wil overstappen op koper bonding. Het ging zowel bij KPN als XS4All mis. Eerst onderaannemer van KPN (Volker Welles) belt niet teug voor het maken van een afspraak. Ik neem heel de dag vrij zit voor niets te wachten, tweede dag weer wachten wordt gebeld storing. Kabel vervangen 362 euro armer, toen XS4ALL geen juiste kabel terwijl KPN zegt van wel. Weer XS4All gebeld 7 wachtende voor u, toch wachten omdat ze anders niet bereikbaar zijn dan hun niets zeggende website. 45 minuten later wij kunnen niets doen. Sinds de samenvoeging XS4ALL met KPN snel achteruit gegaan. Zit sterk te overwegen naar Ziggo over te stappen wel snel internet en service.

Gewenste Oplossing:

koper bonding die werkt

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over XS4all

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over XS4all nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcelxl