Klacht: Klantenservice op het niveau van Ziggo

AvD78 op 29 maart 2021 over XS4all in de categorie Alles-in-1

k ben naar XS4ALL overgestapt om van het gedoe bij Ziggo af te zijn. Oorspronkelijk zou het op 22 maart aangesloten worden. Er bleek toen geen signaal in mijn huis te zijn. En vanaf dat moment merk je dat XS4ALL gewoon onderdeel is van het grote KPN. Er zou iemand langskomen om de aansluitingen buiten te gaan herstellen. Dit ticket is niet doorgekomen… De keer erna? Weer niet doorgekomen bij Volker Wessels (die de reparaties moet gaan uitvoeren). Twee keer een dagdeel vrij gepland want er worden tijdsblokken van 8.00-12.30 aangegeven voor de afspraken (heel erg nineties). KPN laat niks weten aan XS4ALL over de voortgang, dat er was mis gaat met tickets etc etc. Kortom, service op het niveau van Ziggo. Wat ontzettend jammer. Ik ga het nog heel even afwachten of XS4ALL dit heel snel gaan oplossen anders moet ik me gaan bedenken hoe verder. Dan kan ik misschien net zo goed terug naar Ziggo. Ook veel gedoe en slechte service, maar wel wat sneller internet… Tijd voor een nieuwe partij die deze markt gaat opschudden met service zoals je dat van andere sectoren gewend bent.

Binnen een paar dagen goed werkend internet en een compensatie voor de ervaren overlast

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over XS4all

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over XS4all nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AvD78