Klacht: Begin niet aan xs4all! Probleem, probleem probleem, GEWOON OPZEGGEN EN IK HELP U VEDER BIJ DE RECHTER!

Bahoran op 08 augustus 2012 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Sinds 6 augustus 2012 hebben we geconstateerd dat we geen internet, telefoon en televisie hebben.
Meteen gebeld met XS4ALL. De medewerker en ik hebben een test uitgevoerd en bleek meteen al dat de modem stuk was omdat er het geheel geen signaal gaf. Opgelost zou je denken, neen, XS4ALL stuurt desondanks doodleuk een KPN medewerker op 7 augustus 2012 langs om e.e.a. uit te meten. Deze beste meneer constateert uiteraard ook dat de modem dood is.
Hij adviseerde mij om meteen contact op te nemen met XS4ALL. Gedaan….. hier werd ons verteld dat ze de terugkoppeling om ons een nieuwe modem toe te zenden nog niet hadden opgepakt/verwerkt. Dus werd ons verteld dat het nog 3 werkdagen zou duren voordat wij een nieuwe modem zouden ontvangen.
Vandaag 8 augustus 2012 weer gebeld om het dan maar op te zeggen aangezien ik een aansluiting van ZIGGO binnen 2 wkn kan krijgen. Ja hoor, vandaag 8 aug 2012 kreeg ik een zeer onbeschofte mustafa aan de lijn. Netjes hem verzocht om de opzegging te verwerken waarop deze Mustafa mij vertelde: ik zeg niets voor u op, u heeft een jaarcontract! Sterker nog, deze onbeschofte persoon was zo irritant dat hij me echt boos maakte. Hij wilde mij niet doorverbinden met de klachten afdeling en hing op. Weer gebeld met de klachten afdeling omdat Mustafa zijn naar niet wilde prijsgeven. Uiteindelijk van een dame deze naam gekregen zodat ik een klacht zou kunnen indienen.Onthoudt:een contract kent 2 partijen en ik wil NOOIT meer zo worden behandeld door een bedrijf aan wie ik meer dan €50,00 per maand voor haar diensten betaal.

Ik zou terug gebeld worden en wie denkt dat je terug gebeld wordt, die heeft het denk ik voor 80% mis.Tevens komt het met enige regelmaat voor dat we onbereikbaar zijn op onze XS4ALL telefoonnummer.

Advies aan ieder ander die ook een contract bij dit zeer klantonvriendelijke bedrijf heeft:
Zeg het op en mail mij! Gaan we samen naar de rechter!

ALS IK NIETS MEER MET XS4ALL te maken heb of ze vergoeden al mijn kosten ca €100,00

Alle klachten die gemeld zijn door