Klacht: Afhandeling storing aan internet

[email protected] op 19 oktober 2021 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Dag 2 van de storing is er geconstateerd dat er een breuk was in glasvezel. En wat er toen is gebeurd is met geen pen te beschrijven. Monteurs die ons onwaarheden stonden te vertellen. Een mevr. van Tofgroep die mij zeer onbeschoft te woord stond. Mijn vrouw had ondertussen een medewerker van xs4all aan de lijn en hij heeft ons verzekerd dat de storing op dag drie wordt verholpen tussen 1200 en 1500 uur. Mevrouw ik bel persoonlijk terug als de storing verholpen is. Hij moet nog bellen!. Om 1700 uur zelf weer xs4all gebeld en weer de hele situatie uitgelgd. De medewerker heeft gezegd ik ga het even uitzoeken een ogenblik aub.dat ogenblik was 50 minuten inde wacht staan. Om zes uur kwam er plotseling een monteur zei niks keek even naar het kastje en zei via de telefoon naar een collega pannekoek en vertrok. Plots hadden wij weer internet.
Dit alles ons niet serieus nemen en er steeds maar opnieuw er achteraan moeten gaan is erg frustrerend. Vooral de houding van de medewerkers van de Tofgroep . Daar zijn geen woorden voor.

Een telefonisch gesprek om precies uit de doeken te doen wat er gebeurd is.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over XS4all

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over XS4all nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]