Klacht: Aanvraag internet XS4all

Benton op 21 januari 2013 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Op 2 januari 2013 hebben we de bevestiging ontvangen dat we internet hebben aangevraagd bij XS4all. Met de actie binnen 24 uur online. Helaas door de feestdagen hadden ze het druk dus 24 uur werden 4 dagen. Online is maar heel beperkt er is alleen een usb stick voor de pc. Alle wifi producten in huis (printer, iPad, iPhone) doen het niet. Maar goed de doorlooptijd voor we echt internet zouden hebben was 3 weken. Wachten, wachten, wachten. Bellen levert alleen maar op dat alles in werking is gezet en dat we bericht krijgen wanneer het internet aangesloten gaat worden. Wanneer kan niemand zeggen. Op een email krijg je een bericht dat die binnen 6 werkdagen (belachelijk!!!!!!) zal worden beantwoord. In die mail staat dan weer het standaard antwoord. Ondertussen is het morgen 3 weken en weten we nog niets. Weer bellen met de klantenservice. Sorry gewoon afwachten, ze weten ook niets. Ik dacht nog wel dat XS4All goed stond aangeschreven maar dit begin is niet hoopgevend

Snel aangesloten worden op internet of afzien van een abonnement bij hen.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over XS4all

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over XS4all nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door