Klacht: aansluiting glasvezel met portering telefoon

waldoMGhogendoorn op 02 februari 2013 over XS4all in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 4 x bellen , heel veel beschaafd uitleggen is de portering van KPN naar Xs4all ( hetzelfde bedrijf toch?) 1 groot drama , de comische kant dat ik elke keer een mail krijg dat alles is aangesloten en zo goed verlopen is .
In ieder geval nu niets in het huis , niets aangesloten , geen monteur ,en mijn orginele nummers (2) werken nu ook niet meer dus ik ben niet meer bereikbaar.Uiteindelijk gisteren opnieuw gebeld en na 45 minuten bellen zeggen ze dat zij niet de schuldige zijn maar de installateur ( ik heb geen contract met een installateur volgens mij ) maar daarna hangen ze maar spontaan op zonder enig meedenken .De klant weer de dupe , hoe kan je toch iemand porteren zonder enige aansluiting en ik zit natuurlijk nu vast in de administratieve rondslomp met HEEL VEEL SPIJT dat ik voor Xs4all heb gekozen.

Gewenste Oplossing:

Dat ik per direct mijn telefoon nummers kan gebruiken op de centrale ( maar dat ik een droom ) dat ik MIJN kosten kan declareren inplaats van maar spreken over hun installatie kosten ,anders mijn nummers PER direct vrij geven en er voor zorgen dat ik Maandag weer bij KPN zit en wel prive en zakelijk kan bellen .
Ik opperde nog om vandaag een monteur langs te laten komen maar daar gingen ze niet eens op in ;ik mag maandag weer bellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over XS4all

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over XS4all nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door