Klacht: Veel hoger dan beloofde tarieven

Koos Smid op 18 november 2016 over XCLNT in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In het verkooppraatje beloofd XCLNT wel 30 a 40% goedkoper te zijn dan mijn toenmalige provider KPN. In werkelijkheid bleken de kosten 40% hoger te zijn.

Gewenste Oplossing:

Indien de beloofde kosten in ieder geval gelijk of lager zijn dan mijn KPN kosten. Mijn belpatroon bij KPN was al jaren vrijwel identiek: Ongeveer Euro 38,- in 2 maanden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar XCLNT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door XCLNT in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat XCLNT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XCLNT

Heeft op 18 november 2016 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Smid,
Naar aanleiding van uw melding via Klacht.nl van 15 november, is er inmiddels telefonisch contact met u geweest. Daarbij is uitleg geboden en samen met u wordt e.e.a. nu opgelost aangaande uw belkosten.
Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Bas, Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door