Ik bel al twee dagen naar de klantenservice want ik wil een 'altijd voordeliger onbeperkt' abonnement opzeggen. Er wordt niet opgenomen. Op de website ook geen contactadres te vinden. Hoe los ik dit op? Lees meer
Opnieuw werkt de combinatie van mijn e-mailadres en wachtwoord niet.
Heb een nieuw wachtwoord aangevraagd en van jullie gekregen, maar dat werkt ook niet. Lees meer
Mijn klacht is nu dat onze lijn is afgesloten door belvoordeel en ik ook dit abonnement wil opzeggen tel 0649638955 Lees meer
In het verkooppraatje beloofd XCLNT wel 30 a 40% goedkoper te zijn dan mijn toenmalige provider KPN. In werkelijkheid bleken de kosten 40% hoger te zijn. Lees meer
Van: Teunis van Nes [mailto:[email protected]]
Verzonden: woensdag 28 september 2016 12:57
Aan: 'XCLNT Customer Services'
Onderwerp: RE: Uw XCLNT factuur
Geachte,
Voor de zekerheid mijn bestaande providers gebeld, het blijkt dat er van u of van een ander geen aanvraag is om ons over... Lees meer
telefonische benadering van qautel .ikwilde alleen informatie via de mail
ik begreep uit hun verhaal dat ze onderdeel zijn van kpn. door omstandigheden en vakantie heb ik de mail niet in gezien en blijkt nu dat ik een contract met hun... Lees meer
bedrijf per 01 juni overgenomen en een mail gekregen van xclnt dat we telefoonkosten, vaste lijn moeten betalen. Geen idee wie ze zijn en gebeld. Er schijnt in januari dit jaar contact te zijn geweest met een medewerkster, die geen... Lees meer
Mijn Klacht:
Telefonisch door XCLNT benaderd en het idee gekregen dat het aanbod een extra service van mijn provider KPN betrof. De e-mails van XCLNT vervolgens beschouwd als spam.
Na een brief van KPN direct telefonisch gereageerd (zowel naar XCLNT... Lees meer
Al jarenlang zakelijke klant bij KPN.
Paar maanden geleden krijg ik een telefoontje van XCLNT met een aanbod voor telefonie.
Gezegd geen interesse te hebben, vervolgens vragen zij me of ze toch het eea mogen mailen.
Nu een paar maanden later... Lees meer
Ik heb persoonlijk voor mijn mobile abbonnement over laten schrijven maar nu zijn er nog twee woonhuizen overgeschreven dat is niet de bedoeling alleen mijn mobille abbonement was de afspraak. Lees meer