Klacht: Ik kan niet inloggen om mijn facturen te zien

op 03 juli 2017 over XCLNT in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar XCLNT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door XCLNT in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat XCLNT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XCLNT

Heeft op 03 juli 2017 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Lindeman, vanuit onze klantenservice is er reeds telefonisch contact met u geweest. Inmiddels kunt u met uw e-mailadres en het naar u toegezonden wachtwoord weer inloggen in de Mijn Omgeving van XCLNT. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
Bas, Webcareteam XCLNT

Alle klachten die gemeld zijn door Jos Lindeman