Klacht: Ik kan niet inloggen om mijn facturen te zien

op 03 juli 2017 over XCLNT in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Opnieuw werkt de combinatie van mijn e-mailadres en wachtwoord niet.
Heb een nieuw wachtwoord aangevraagd en van jullie gekregen, maar dat werkt ook niet.

Gewenste Oplossing:

Als de combinatie mailadres en wachtwoord werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar XCLNT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door XCLNT in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat XCLNT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XCLNT

Heeft op 03 juli 2017 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Lindeman, vanuit onze klantenservice is er reeds telefonisch contact met u geweest. Inmiddels kunt u met uw e-mailadres en het naar u toegezonden wachtwoord weer inloggen in de Mijn Omgeving van XCLNT. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,
Bas, Webcareteam XCLNT

Alle klachten die gemeld zijn door Jos Lindeman