Klacht: Flashplayer ondersteund geen mobiel meer

op 14 oktober 2013 over woonveilig.nl in de categorie Bewaking & Beveiliging

Wij betalen per maand veel extra geld om een camera in huis te hebben waarmee je via een mobiel op afstand kan kijken wat er thuis afspeelt. In juni 2012 is Flashplayer gestopt met dit programma uit te geven voor de androïde toestellen en geven ook geen update en beveiliging meer voor te mobiele telefoons waar deze app nog op staat. Er wordt tot op heden nog steeds reclame gemaakt over hoe makkelijk het is om met je mobiel je huis te bekijken en beveiligen.

Ik heb daar woonveilig op aangeschreven. Zij geven aan het te weten, maar nog geen optie te hebben hoe ze wel toegang kunnen geven op een mobiel. Ik ben tevreden als ze de maanden juni 2012 tot heden voor 50% crediteren, daar de camera wel contact maakt met woonveilig en beelden bij inbraak worden opgeslagen. En dat ze op hun site vermelden dat voorlopig geen mobiele telefoon meer werkt waar Flashplayer nog niet op zit, of dat mobiele telefoons waar de oude Flashplayer nog wel op zit geen beveiliging update meer plaats vindt voor een lek. En dat er met spoed wel een nieuw programma komt voor de nieuwe mobiele telefoons.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over woonveilig.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wiheda1