Klacht: melding internetverbinding

op 25 augustus 2017 over woonveilig.nl in de categorie Bewaking & Beveiliging

Elke dag krijg ik minsten 10 meldingen op mijn smartphone over een uitgevallen internetverbinding van de camera die aan het systeem hangt. Navraag leert dat het een loze melding betreft; de internetverbinding hapert misschien , maar dat heeft niet of nauwelijks invloed op de beelden.
Bij de klantenservice heb ik gevraagd of deze melding (als hij toch niets betekent) uitgeschakeld kan worden. De servicemedewerker verzekert mij dat deze melding niet apart uitgeschakeld kan worden. Als je deze melding
niet meer wilt hebben, krijg je andere meldingen, zoals een inbraakalarm ook niet meer. Ik heb hem gevraagd om aan de leverancier van de software te vragen dit wel mogelijk te maken. Hij was daartoe niet bereid en herhaalde dat het was zoals het was en dat ik dat maar moest accepteren. Ik heb naar de medewerker mijn verbazing uitgesproken over zijn klant-onvriendelijke opstelling en zijn gebrek aan bereidheid mijn probleem tot het zijne te maken en met mij te zoeken naar een oplossing.

1 als het mogelijk wordt binnen het systeem dit soort meldingen uit te schakelen, zonder dat dat andere functionaliteiten beïnvloedt.

2 helpdeskmedewerkers wordt uitgelegd dat er anders gereageerd moet worden op een terechte klacht.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over woonveilig.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over woonveilig.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door husluis