Klacht: Milieu

Lummels op 02 februari 2023 over WITT international in de categorie Internetshops - Kleding

Fatsoenlijk????
Daar moeten jullie om vragen
Wij zijn al vanaf september 2022 !!!!!!! Bezig om van die reclame bladen van jullie af te komen.
Eerst netjes gebeld en toen kregen wij al de mededeling voordat u uitgeschreven bent krijgt u misschien nog 1 of 2 bladen, maar wij halen u uit het bestand, ja ja.
Nu februari 2023 krijgen wij nog steeds die rotzooi !!!!!!!!
Al diverse keren de bladen terug gestuurd en nog maar eens een mail gestuurd maar jullie gaan maar door.
En maar reclame maken, wij leveren alleen ECO weten jullie wel wat dit is ??? Allemaal voor ons milieu !!!!!!
Mochten wij weer van die rotzooi ontvangen dan gaan wij weer alles terug sturen want het mag wel wat kosten bij jullie, het blad retour afzender, de antwoord enveloppe en de bestel enveloppe, allemaal retour op jullie kosten.
Veel succes met de zooi.
Fakkeldij, Baak van Egmond 5, 3826GL Amersfoort.

Dat jullie vanaf nu de rotzooi niet meer sturen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over WITT international

Reactie van de melder van de klacht Lummels

1 jaar geleden - Dit lossen jullie effe prettig op !! Stelletje onbenullen. Een Duits bedrijf zeker. Nou ik zal het Hoofdkantoor eens laten weten hoe jullie met de klanten omgaan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over WITT international nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lummels