Klacht: Wireless N niet functioneel

op 31 januari 2014 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wireless N van mij Ubee modem verliest verbinding. Na 2 keer met de klanteservice gebeld te hebben en 1 keer met service+ lijn zonder oplossing werd mij gemeld dat Wifi verbindingen/werking geen deel uitmaken van garantie of service. Dit is toch bijzonder gezien ik een Ubee Modem incl wireless krijg van Ziggo en Ziggo reclame maakt met hun wireless hotspot. Al met al heb ik meer dan uur uur in dit probleem gestoken samen met Ziggo om vervolgens te horen dat ze er niks aan kunnen doen en mij ook niet kunnen voorzien van een nieuwe modem die dit probleem zeer waarschijnlijk oplost.

Gewenste Oplossing:

Contact opnemen en mij voorzien van een nieuwe modem die dit probleem zeer waarschijnlijk oplost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dummydata Dummydata