Klacht: wijziging van me naam

op 20 juli 2017 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb gisteren 19 juli 2017 1 reis voor 2 personen geboekt bij jullie.
nadat ik me bevestiging had gelezen zag ik dat ik mijn getrouwde naam had ingevuld en me roep naam. ik belde gelijk op om dit te wijzigen, ik ging er van uit dat dit gelijk kon omdat ik net geboekt had. er werd me verteld dat ik 20 euro en prijsvrij moest betalen en dan nog eens 1 bedrag aan de vliegmaatschapij. en dat de prijzen omhoog kunnen gaan voor deze reis en ik die dan ook moest betalen. vind dit niet eerlijk,omdat jullie de boeking net binnen kregen. er nog niet op zo n korte termijn reis papieren en of vlieg tickets zijn gemaakt voor ons. Kan me voorstellen dat als ik weken of dagen later zou reageren het al allemaal in orde is gemaakt. ik heb 1 reis geboekt bij jullie omdat het net binnen ons budget paste en redelijk goedkoop was….nu word de prijs hoger dan ons budget. en ik weet niet eens hoeveel hoger.
zou graag tot 1 oplossing willen komen met jullie. Vind dit echt niet klant vriendelijk.

Dat ik jullie 20 euro moet betalen vind ik redelijk, heb ipv me doopnaam en meisjes naam me roep naam en me getrouwde naam ingevuld. maar dat ik moet wachten op antwoord en zo stijgen de prijzen ook nog eens en ik moet de vliegmaatschapij ook nog betalen terwijl ze niet eens onze gegevens op zo n kort termijn door gekregen hebben vind ik niet eerlijk.

Kortom wij zijn tevreden als we alleen jullie moeten betalen en dan wel 20 euro voor het werk dat jullie er extra aan hebben gehad.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 31 juli 2017 om 09:53 geantwoord

Beste mevrouw Baltun - Sultanis,

Bedankt voor uw melding. Wat vervelend dat u tijdens het boeken over het hoofd heeft gezien dat wij alleen uw meisjesnaam nodig hebben en niet uw getrouwde naam. We zien dat onze reserveringsafdeling uw naam heeft aangepast bij de reisorganisatie.

Het wachten is nu nog op uw tickets, wanneer wij deze hebben ontvangen sturen wij deze door. Dit is meestal 1 week voor vertrek. Wij wensen u alvast een hele fijne vakantie toe naar Turkije!

Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Audrey69