Klacht: Wijziging ticket

op 27 mei 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Voor een naamsverandering van een ticket moet je €50,00 heen en €50,00 terug betalen en een bedrag als de ticket duurder is. Wij vragen alleen om een naamswijziging en zij zeggen dat ze een nieuwe ticket moeten boeken maar dat vragen wij niet want tenslotte hebben wij de tickets al betaald. Dus dan krijg je het bedrag van je eerste ticket €100,00 naamswijziging en in dit geval €92. 00 omdat die ticket nu duurder is dan toen wij geboekt hebben…Dan wordt je toch opgelicht. Dus ipv rond €200,00 voor ticket is het nu rond €400,00. Dit mag niet gebeuren. Wij zullen echt niet de enige zijn. Hier moet wat aangebeuren

Dat er alleen betaalt wordt voor een naamswijziging. De ticket is al betaald.Dus belachelijk dat transavia een nieuwe ticket boekt...Bij andere datum is dat heel logisch maar in dit geval niet

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anja Boonekamp