Klacht: wijzigen abonnement bij fout

op 02 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb afgelopen weekend een dalvoordeelabonnement afgesloten. Ik heb hierbij, door drukte en dus niet goed nadenken, de verkeerde klasse gepakt. Het was voor mij ook enigszins verwarrend dat de prijs voor beide klassen gelijk was. Ik heb extra mijn trajectvrijabonnement opgezegd omdat die dalvoordeelabonnement voor mij nu goedkoper is. Vanochtend heb ik er voor het eerst mee gereisd en meteen toen ik tot de ontdekking kwam dat ik de verkeerde klasse heb gepakt, heb ik een e-mail gestuurd en gebeld. Per telefoon werd mij medegedeeld dat het pas over een maand gewijzigd kan worden. Ik reis er bijna iedere dag mee. Dat wordt, door een klein foutje, ontzettend duur reizen deze maand. Maar de meneer van NS kon er niks aan doen omdat het systeem dat niet toelaat. Ik geloof niet dat er geen manier is om dat te wijzigen op dit moment en ik vind het heel klantonvriendelijk als er geen foutjes (ik heb meteen aan de bel getrokken!) hersteld kunnen worden.

Als per direct mijn abonnement wordt omgezet van 1e klasse naar 2e klasse.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 07:43 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door svancan