Klacht: wie is A Akalbouz id.nr.adviseur 5011

op 03 april 2013 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op 18-02-2013 heeft de heer A.Abalbouz in trappenhuis 37/38,Oranjeplein 6224 KG Maasticht klanten voor Ziggo geworven. Voor 37 H maakte hij telefonisch een afspraak met de technische dienst om op 24-03-2013 Alles-in-1-basispakket te komen installeren. Niemand gezien!
Voor mevr. Stevens-Silvertant woonachtig op 37 E zou de monteur op 02-04-2013 komen installeren. Niet gekomen!
Merkwaardig is, dat voor twee nieuwe aansluitingen twee verschillende monteurs moeten komen zo blijkt!
Bij telefonische navraag was er voor beiden geen opdracht geplaatst en was de heer Abalkouz niet bekend!

Telefonisch is toegezegd dat op 10-03-2013 voor37 H en E een monteur komt om het gevraagde aan te sluiten.
Ondergetekende wil nog eenmaal een uitleg hebben over het door hem aangeschafte en de kosten die daaraan verbonden zijn

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jbv