Klacht: Whirlpool vriezer

op 05 juli 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Begin mei is onze keuken geleverd.
Direct deze week hebben wij een aantal problemen gemeld, waarvan een de whirlpool vriezer. Het rubber liet los en de vriezerlade is gescheurd. De monteur van keukenconcurrent wist mij te melden voor het rubber direct met Whirpool contact op te nemen, daar dit sneller gaat, want dan heb je een schakeltje minder. Dit is inderdaad waar. Binnen twee weken kwam Whirpool langs en hebben zij het rubber met dubbelzijdig tape vast geplakt. Ik was het hier niet mee eens en heb bij Keukenconcurrent mijn klacht neer gelegd dat ik verwacht dat een vriezer welke pas een week oud is, niet met tape gerepareerd dient te worden. Keukenconcurrent heft dit netjes opgevolgd en opgenomen met Whirlpool. Zodoende hadden wij voor a.s. Donderdag een nieuwe afspraak staan, maar deze werd gisteren geannuleerd door Whirpool, Jasper van Whirlpool wist ons te melden dat reparatie van een rubber met dubbelzijdig tape normaal is en dat dit altijd zo gebeurd. Ik heb hem gemeld dat ik het hier niet mee eens ben, het is een nieuwe vriezer, deze hoort gewoon intact geleverd te worden en niet op deze manier gerepareerd te worden. Volgens hem wel, dus ze komen niet langs om het na te zien. Ik hem aangegeven dat de vriezer door het slecht sluiten meer ijsvorming heeft dan normaal, dus dat ik eigenlijk verwacht dat er een nieuwe deur of nieuw aparaat geleverd word. Volgens Jasper ging dit niet gebeuren. Gisteren dus wederom het problem bij Keukenconcurrent neergelegd, zij hebben het apparaat geleverd, dus verwacht dan ook van hen, dat zij een goed werkend apparaat leveren, ik ben nog in afewachting van hun antwoord. Daarnaast heb ik nog steeds geen nieuwe lade van de vriezer, deze zou nog in bestelling staan, wat inmiddels twee maanden duurt. Eerst zou deze met een monteur welke eerder langs kwam mee komen, maar dat was niet het geval, deze werd opgestuurd.

Ik ben eigenilijk pas tevreden als Keukconcurrent ons een nieuw apparaat levert, waar het rubber wel goed op gemonteerd zit en de vriezerlade geen scheur vertoond. Zoals aangegeven vormt zich meer ijs dan normaal omdat de deur niet goed sluit. Dit heeft ook te maken met de montage, want als je het front deurtje naast de koelkast frontdeur zit, steekt deze uit en is deze ook iets hoger. Ik verwacht dan ook wanneer volgende week de nieuwe frontdeur van de vriezer word geleverd (deze was ook niet in orde) dat dit opgelost word.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste Dominique1979, Wij begrijpen uw klacht en hebben deze voor u opgepakt. De manager van onze klantenservice is hierover ingelicht en is verzocht om u hierover te (laten) benaderen. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht dominique1979

1 maand geleden - Goedenavond, Ik heb nog niets van u mogen vernemen. Wat is de status? Bvd

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste mevrouw van Wevering, Er zal maandag zeker contact met u worden opgenomen. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 10 juli 2017 om 14:30 geantwoord

Beste mevrouw van Wevering,

Wij hebben vanuit onze afdeling klantenservice begrepen dat er aanstaande woensdag een bezoek van een monteur gepland staat bij u. Hierbij zal mbt de deuren het een en ander nagekeken en aangepast worden zoals met u besproken is door onze collega van de klantenservice.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Heeft op 14 juli 2017 om 08:53 geantwoord

Goede morgen,

Het probleem is helaas niet opgelost, de monteur is afgelopen Woensdag geweest maar naar schijnt was het te plaatsen front panel voor de vriezer beschadigd, dus heft hij deze niet kunnen plaatsen. Hij is wel zo vriendelijk geweest om het panel/deurtje wat er reeds op zat opnieuw te stellen, zodat deze gelijk zit met de koelkast deur. Hij heeft ons gemeld dat er een nieuwe front panel/deurtje besteld moet gaan worden. Ik had daarnaast met Elvedin van de Klanten Service besproken dat deze monteur gelijk even naar de vriezer zelf zou kijken en die heft inderdaad geconcludeerd, dat de vriezer te veel ijsvorming heeft en dat het rubber niet zo maar met dubbelzijdig tape gerepareerd had moeten worden. hij zou dit naar jullie terug rapporteren. Ook heft hij wederom gemeld dat wij nog steeds geen nieuwe vriezerlade hebben. Elvedin van de klantenservice zou dit nazien, maar ik heb nog niets vernomen.
Gisteren hebben wij de vriezer weer nagekeken en de ijsvorming is gewoon te veel voor zo'n korte tijd. ook begint het rubber nu aan de andere zijde een beetje los te laten. Zoals al eerder aangegeven willen wij gewoon een nieuwe vriezer. Deze is niet in orde, dat heft jullie eigen monteur nu ook geconcludeerd. Ook zou ik graag tegemoet gekomen worden voor de verloren tijd. Vorige week Donderdag was mijn vrouw special thuis voor de Whirlpool, maar daar zij afbelden was dit voor niets en nu afgelopen Woensdag dat het front paneeltje/deurtje niet correct was en wij wederom weer een nieuwe datum moeten gaan afspreken kost ons ook weer de nodige vrije tijd/dagen. Dan nog niet eens besproken over de tal van telefoontjes met de klantenservice en Whirlpool. Daar wel even bij gezegd dat Elvedin mij goed te word staat en ik daar dan wel weer tevreden mee ben.

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste mevrouw van Wevering, Onze collega heeft u als het goed is inmiddels al gesproken over uw klacht. Hij heeft heeft met u ook de verdere actie doorgenomen en in gang gezet. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door dominique1979