Klacht: Wel thuis maar niet bezorgd door DPD

MarijeH36 op 03 november 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
āœ… Klacht opgelost op 8 november 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen Marije, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten. Ik ben er even ingedoken en zie dat je je pakketten alsnog hebt mogen...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 3 november 2017

Een klant van DPD meldt dat een verwacht pakket niet is bezorgd, ondanks dat zij thuis waren. De bezorger zou alleen aan de overkant van de straat zijn geweest en heeft niet aangebeld of een 'Niet-Thuis' bericht achtergelaten. De klant ervaart dit als onvriendelijke service en is teleurgesteld omdat het pakket niet op tijd is aangekomen voor een cadeau voor hun kinderen.

Mijn Klacht:

Er zou een pakje bezorgd worden door DPD. We waren netjes thuis. Maar pakketbezorger is alleen aan de overkant van de straat geweest. Niet aan huis, niet aangebeld, geen Niet-Thuis bericht. Zeer klant onvriendelijk en zeer slechte service!! Bezorger was kennelijk te lui om zijn auto uit te stappen. Omdat er bij ons de weg is afgesloten staat er een slagboom. Maar net als alle andere postbezorgers kunnen ze prima uitstappen en aanbellen. Dan kunnen wij de slagboom open doen. Maar deze meneer had daar geen zin in. Nu weet ik niet waar het pakket is en kunnen we morgen onze kids geen cadeau geven.

Gewenste Oplossing:

Wanneer postbezorging bedrijf alsnog vandaag komt leveren of tenminste excuses aanbiedt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 08 november 2017 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Marije,

Bedankt voor je bericht.
Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten.

Ik ben er even ingedoken en zie dat je je pakketten alsnog hebt mogen ontvangen en zullen wij dit verder intern afhandelen met de chauffeur in kwestie.
Dit om je beter van dienst te kunnen zijn in de toekomst.
Onze oprechte excuses hiervoor en wij gaan er van uit dat dit niet nogmaals voorkomt, tenzij je uiteraard niet aanwezig bent.

Wij wensen je een fijne dag toe.

Mvg,
Stephanie

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM