Klacht: Wel incaseren maar niets versturen

op 13 juni 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Heb op een zondag een Tablet hoes gekocht, deze zou dinsdag geleverd worden. Maandags kreeg ik een mail dat het woensdag geleverd zou worden. Om een lang verhaal kort te maken, nu nog geen hoes maar wel het bedrag afgeschreven. Heb in totaal al 5 keer gebeld met BOL.com. Beloven veel maar komen hun afspraken niet na. En als je te veel vragen stelt, verschuilen ze achter dat een ander bedrijf dit verstuurd en BOL.com hier niets aan kan doen??? hoezo, ik bestel toch via jullie website en dan is het stil……. Kort om, ook BOL.com is geen bedrijf om iets te bestellen. Echt heel slecht, ga voortaan maar naar een winkel.

Dat ik de hoes geleverd krijg of direct mijn geld terug!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 13 juni 2016 om 13:48 geantwoord

Beste Hans,

Nogmaals sorry voor de geboden non-service. Uiteraard onderneem ik ook intern actie, dit is niet zoals we het boedoeld hebben. Zoals gezegd stuur ik met alle liefde alsnog het hoesje aan je op. En ditmaal als presentje van bol.com. Ik laat nog even weten wanneer ik deze aan je opstuur.

Fijne dag & groet,
Tony - bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door hans.vanderhorst@upcmail.nl