Klacht: Wel betalen, niet vervoeren!

op 07 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag, 7 april geprobeerd een pakket te verzenden. Voor de eerste keer met UPS. Nou dat is niet goed bevallen kan ik u zeggen. Toen ik eenmaal betaald had, T&T-nummer toe bedeeld had, kon het etiket niet worden gedownload. Er was al veel tijd in gaan zitten dus dacht ik wel even te kunnen bellen om het opgelost te krijgen. Misvatting!! 25 Minuten wachten aan de telefoon. Eindelijk een vriendelijke mevrouw aan de lijn met één mededeling; zij kon mij niet helpen, er was een storing! Niets aan te doen! Ik mag over 30 dagen proberen mijn geld terug krijgen! PROBEREN???
Lees ik tot mijn stomme verbazing bij de klachten over UPS dat de “storing” al een poosje aan de gang is! UPS, waarom werd ik daar bij aanvang van mijn poging een pakket te verzenden niet voor gewaarschuwd?
Ik verzoek u onmiddellijk mijn geld te restitueren.

Als het pakket maandag alsnog verzonden wordt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 09 oktober 2017 om 12:34 geantwoord

Goedemiddag,

Nogmaals onze excuses voor deze vervelende situatie. Wij hebben u inmiddels een email gestuurd met het verzoek om aanvullende
informatie door te sturen.

Zodra wij de informatie binnen hebben zullen wij e.e.a. checken en zullen wij onze uiterste best doen om de kosten zo spoedig
mogelijk aan u te crediteren.

UPS Social Media Team.

Voor al uw UPS Access Point zendingen kunt u ook contact opnemen met onze Klantenservice via 020-5040500

Alle klachten die gemeld zijn door Wens