Klacht: wel betaald geen verzendlabel

op 12 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb zojuist betaald voor een verzendlabel, maar deze werd niet.
De pagina bleef maar draaien (heeft zeker 20 minuten geduurd). Daarna kreeg ik een foutmelding.

Gewenste Oplossing:

Wil graag weten hoe te handelen?
Er vanuit gaan dat ik het geld terugkrijg en een nieuwe aanmaken of krijg ik mijn verzendlabel alsnog opgestuurd?

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 12 oktober 2017 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door gerdinekeh