Klacht: wel betaald geen verzendlabel

op 12 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb zojuist betaald voor een verzendlabel, maar deze werd niet.
De pagina bleef maar draaien (heeft zeker 20 minuten geduurd). Daarna kreeg ik een foutmelding.

Gewenste Oplossing:

Wil graag weten hoe te handelen?
Er vanuit gaan dat ik het geld terugkrijg en een nieuwe aanmaken of krijg ik mijn verzendlabel alsnog opgestuurd?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 12 oktober 2017 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door gerdinekeh