Klacht: Wel betaald GEEN labels ontvangen

op 12 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb over laatste twee verzend labels aangemaakt toen ik klaar was en na de betaling op nu verzenden klikte kon ik het label niet openen aangezien dit als onveilig werd gezien. Ik ging er vanuit dat net zo als bij kiala dit etiket zou opgeslagen zijn op mijn account en dit van een andere pc kon proberen openen en afdrukken. Dit zonder succes beide labels zijn nergens te vinden op mijn account en ik heb hier dus wel voor betaald en diegenen die op hun zending wachten zijn hier ook niet tevreden mee. Aangezien ik nu niets kan verzenden tot ik antwoord krijg van UPS en ik dus de labels ontvang of geld terug krijg en alles overnieuw kan doen.

Gewenste Oplossing:

Als UPS dit probleem zo snel mogelijk oplost

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 12 oktober 2017 om 09:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door nickysacred