Klacht: wel betaald, geen boeking

Suusdehaas op 09 augustus 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Op 29 juli een reis geboekt voor vertrek 22 aug. Direct moeten betalen en een mail ontvangen dat de boeking niet goed doorlopen is. Binnen enkele dagen zou ik antwoord krijgen.

Nu 12 dagen verder en meerdere telefoontjes heb ik nog steeds geen boekingsnummer. Ze handelen de boekingen af in volgorde van vertrekdatum, wat inhoudt dat ik kan verwachten dat ik pas enkele dagen voor vertrek mijn boekingsnummer krijg, of wat ik bij de meeste teruglees een annulering kan verwachten. In dat laatste geval heb ik niet meer de mogelijkheid om op zo’n korte termijn iets nieuws te boeken.

Voor 12 augustus (dat is 2 weken na mijn boeking) antwoord of ik een boeking heb of dat er geannuleerd wordt.

Reactie van de melder van de klacht Suusdehaas

1 jaar geleden - Na meerdere keren bellen heeft een medewerker mijn aanvraag naar een directe medewerker doorgezet. Afgelopen maandag was de situatie dat ze de aanvragen aan het oppakken waren met vertrek vanaf vrijdag. Gisteren heb ik de bevestiging ontvangen van mijn reis op 22 augustus. Nog niet alle info heb ik gekregen maar in ieder geval een boekingsnummer waar ik mee verder kan.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 28 augustus 2021 om 10:26 geantwoord

Beste mevrouw de Haas,
Bedankt voor je bericht op Klacht.nl.
Allereerst onze oprechte excuses dat de bevestiging van de boeking even op zich heeft laten wachten. Dit was uiteraard niet de bedoeling.

Zoals ik zie is de boeking ondertussen bevestigd en is de reis van start gegaan. Wij hopen dat de reis naar tevredenheid verloopt.

Prijsvrij Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door Suusdehaas