Klacht: Weigering zending te verzekeren

op 21 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket met waarde van meer dan 2.000 Euro komt beschadigd aan, DPD zegt dat de schade op de ontvangstnota genoteerd moest worden terwijl de transporteur aflevert en meteen weg is. Ondanks de duidelijke meldingen op de verpakking dat het een kwetsbare inhoud betrof hebben ze het pakket gewoon op de lopende band gegooid….
Ze weigeren gewoon elke verantwoordelijkheid.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van de schade

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 21 december 2017 om 17:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door steven - Eizo