Klacht: Weigering vergoeding brandstof huurauto Hertz

op 08 juli 2012 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Heb begin mei 2012 auto op luchthaven Alicante in Spanje gehuurd. Volgens Hertz met de voorwaarde van de zogeheten “Brandstof Aanschaf Optie” / Fuel Purchase Option” (FPO). Daarvan heb ik vooraf geen kennis genomen. Bij inlevering van de auto op de luchthaven heb ik de auto met volle tank ingeleverd. Dit is door een medewerker van Hertz ter plekke gechekt. Achteraf brengt Hert me nog de brandstofkosten ad ruim € 80,- in rekening via de verstrekte gegevens van mijn creditkaart. Hiertegen heb ik gereclameerd en kreeg om commerciele redenen de helft van het bedrag retour. Als ik een bezinebonnetje zou kunnen overleggen dan zou ik het volle bedrag retour krijgen!!?? Gaat een benzinebonnetje boven de check van een medewerker van Hertz? Ik kan me het niet voorstellen. Ik heb hier opnieuw tegen gereclameerd maar hoor al 2 weken niks meer van Hertz.

Als ze mij het volledige bedrag van de achteraf in rekening gebrachte benzine weer terugbetalen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 20 augustus 2012 om 08:49 geantwoord

Bedankt voor uw feedback.

Voor vragen omtrent uw facturatie kunt u rechtstreeks contact opnemen met Klantenservice
via 020 2013519.

Hertz Webcare

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hertz beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door keizer43