Klacht: Weigering terugbetaling voor nooit ontvangen bestelling YCKXD3

klager5ce9b940 ✓ Verified op 10 oktober 2026 over thuisbezorgd.nl in de categorie Maaltijdbezorging

thuisbezorgd.nl klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Categorie Maaltijdbezorging
Status Open
Datum 10 oktober 2026

Op 9 oktober 2026 heeft een klant een bestelling geplaatst bij KFC Venlo via Thuisbezorgd, maar deze nooit ontvangen. Ondanks herhaaldelijk contact met de klantenservice en het verstrekken van bewijs dat de bestelling niet is afgeleverd, weigert Thuisbezorgd een terugbetaling van €26,32. De klacht is afgesloten zonder een bevredigende oplossing voor de klant.

Mijn Klacht:

Op 9 oktober 2026 heb ik via Thuisbezorgd bestelling YCKXD3 geplaatst bij KFC Venlo en €26,32 betaald. Helaas heb ik mijn bestelling nooit ontvangen. Ik was thuis aan het wachten en probeerde de bezorger meerdere keren telefonisch te helpen mijn locatie te vinden, maar hij begreep me niet goed en reed naar verkeerde locaties. Ondanks herhaaldelijk contact met de klantenservice en het opsturen van foto’s van mijn gebouw, weigert Thuisbezorgd mijn verzoek om terugbetaling. Ze beweren dat de bestelling rond 13.05 uur bij mijn voordeur is afgeleverd, maar ik heb geen overtuigend bewijs van deze bezorging ontvangen. Mijn klacht is definitief afgesloten zonder oplossing, terwijl ik thuis op mijn eten wachtte.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek Thuisbezorgd om mijn klacht opnieuw en eerlijk te onderzoeken, het bewijs van de bezorging te verstrekken en mijn volledige bedrag van €26,32 terug te betalen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over thuisbezorgd.nl

Reactie van de melder van de klacht klager5ce9b940

1 dag geleden - Ik hoop dat mijn klacht met eerlijkheid behandeld!

Reactie van de melder van de klacht klager5ce9b940

1 dag geleden - Ik ben zeer ontevreden over de manier waarop Thuisbezorgd met mijn klacht omgaat. Ik heb €26,32 betaald voor een bestelling die ik nooit heb ontvangen. Ik was thuis en heb meerdere keren geprobeerd de bezorger te helpen mijn locatie te vinden. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en foto’s van mijn gebouw opgestuurd, maar mijn verzoek om terugbetaling werd definitief afgewezen zonder dat ik overtuigend bewijs van bezorging ontving. Nu neemt Thuisbezorgd mijn klacht ook niet in behandeling via Klacht.nl. Ik voel mij niet serieus genomen en wil nog steeds mijn volledige bedrag van €26,32 terug.

Reactie van de melder van de klacht klager5ce9b940

1 dag geleden - Zeer slechte ervaring met Thuisbezorgd. Ik heb €26,32 betaald voor eten dat ik nooit heb ontvangen. Ondanks mijn uitleg en het bewijs dat ik heb opgestuurd, weigerde Thuisbezorgd mijn geld terug te betalen. Mijn klacht werd definitief afgesloten zonder overtuigend bewijs van bezorging. Nu blijkt dat Thuisbezorgd mijn klacht ook niet via Klacht.nl behandelt. Ik voel mij totaal niet serieus genomen. Dit is zeer teleurstellende klantenservic

Reactie van de melder van de klacht klager5ce9b940

1 dag geleden - Ik vind het teleurstellend dat Thuisbezorgd mijn klacht niet via Klacht.nl behandelt. Ik heb €26,32 betaald voor een bestelling die ik nooit heb ontvangen. Ik was thuis en heb meerdere keren geprobeerd de bezorger te helpen mijn locatie te vinden. Ik heb herhaaldelijk contact opgenomen met de klantenservice en foto’s van mijn gebouw opgestuurd, maar mijn verzoek om terugbetaling werd definitief afgewezen. Ik heb geen overtuigend bewijs van bezorging ontvangen. Ik wil nog steeds mijn volledige bedrag terug en verwacht dat mijn klacht serieus wordt genomen.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM