Mijn Klacht:
Ik heb een klacht ingediend bij Thuisbezorgd omdat ik een betaling niet heb ontvangen. Ondanks mijn herhaalde pogingen om contact op te nemen, heb ik tot op heden niets gehoord van de klantenservice. Dit gebrek aan communicatie en het uitblijven van mijn betaling is zeer frustrerend en onacceptabel.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om mijn geld vandaag uiterlijk terug te storten, om verdere juridische maatregelen te voorkomen. Betreft bestelnummer BMHJ4V (€ 46,73). Ik eis vandaag volledige terugbetaling wegens intimidatie, vrouwonvriendelijke bejegening en actuele telefonische dreigementen door het restaurant. Ik accepteer geen contact meer van het restaurant. Dit dossier ligt bij mijn advocaat. Indien dit vandaag niet financieel en inhoudelijk wordt opgelost, wordt er officieel aangifte gedaan bij de politie wegens bedreiging en zal de ACM worden ingelicht over het schenden van de AVG-veiligheid omtrent mijn persoonsgegevens.
1 okt 2026 17:22 CEST
Onderwerp: Officiële klacht: Intimidatie en onacceptabel gedrag door restaurant Chinees Indisch restaurant Tong Ah.
Beste klantenservice van Thuisbezorgd,
Vandaag heb ik een zeer nare en intimiderende ervaring gehad met een bestelling bij Chinees Indisch restaurant Tong Ah.
Een vorige bestelling was door jullie correct terugbetaald na een fout in de communicatie. Vandaag werd ik echter direct na mijn nieuwe bestelling telefonisch geconfronteerd en onder druk gezet door de restauranteigenaar over die vorige terugbetaling. Hij dreigde en ging absoluut niet akkoord met de eerdere afhandeling van Thuisbezorgd.
Omdat de communicatie zo onprofessioneel verliep, heb ik telefonisch duidelijk aangegeven dat de bestelling voor mij niet meer hoefde omdat er overduidelijk een frustratie was naar mij toe en ik me daar niet prettig bij voelde. De eigenaar negeerde dit echter en zei het alsnog te komen bezorgen.
Uit angst voor een confrontatie aan de deur heb ik de bestelling zojuist noodgedwongen aangenomen. De bezorger keek me hierbij van top tot teen op een zeer onprettige en vreemde manier aan. Ik heb me in mijn eigen huis absoluut niet veilig of gerespecteerd gevoeld.
Het restaurant misbruikt de bestelgegevens om een conflict dat zij met Thuisbezorgd hebben, via intimidatie op mij als klant te verhalen.
Ik ben een trouwe vaste klant geweest bij hen, die hier vaker voor grote bedragen (gemiddeld 45 euro per keer) bestelt, maar dit gedrag is schrikbarend en onacceptabel. Ik bestel in het vervolg daar niet meer. Maar wederom geld verspild en dat accepteer ik niet. Ik wil dit incident formeel melden en ik verwacht dat Thuisbezorgd hier passend tegen optreedt om juridische vervolgstappen te voorkomen. Aangezien ik de bestelling tijdig telefonisch heb aangegeven niet meer bezorgd hoefde te worden want ze hadden nog het niet gemaakt en het restaurant dit heeft geweigerd, eis ik de volledige terugbetaling van deze bestelling van €46.73,-
Want als er géén respect is voor mij en er een dreiging werd gemaakt telefonisch, dan voelen wij ons niet prettig om dan nog dat op te eten. Ik heb het eten puur uit onveilig gevoel aangenomen.
Met vriendelijke groet,
Bestelnummer BMHJ4V.
5 okt 2026 12:30 CEST
Informatie gevem Bestelling fout Klacht Informatie toevoegen aan klacht van 1 oktober --------- Doorgestuurd bericht -------- Datum: ma 5 okt 2026 om 12:13 Onderwerp: Klacht en juridische procedure. Aan: Thuisbezorgd.nl , Hallo klantenservice van Thuisbezorgd, Ik heb hieronder de klacht toegelicht, die ik op 01-10-2026 heb ingediend. Ik eis daarin vandaag de volledige terugbetaling, van het bestelnummer dat hieronder vermeld staat. Ook is in de bijlage te zien dat ik de klacht officieel heb gemeld bij klacht.nl Ik ga namelijk niet akkoord met de manier hoe er met mij werd omgegaan. Ik heb dit ook naar mijn advocaat gestuurd. Er werd ook geklaagd door het restaurant omdat ik een speciale toevoeging had op mijn bestelling, terwijl ik zelf ook Aziatisch ben en dit gewoon een normaal verzoek was. Maar zo ondankbaar en onvriendelijk doen, me vreemd aanstaren van top tot teen wat vrouwonvriendelijk is, en me een onprettig gevoel geven, ga ik niet mee akkoord. Ik wil ook niet meer dat het restaurant zelf mij nog een keer belt of mailt, want dreigementen en intimidaties naar mij toe zijn onacceptabel. Ik verwacht dat Thuisbezorgd vandaag netjes dit afhandelt en mij terugbetaald €46.73,- van bestelnummer BMHJ4V. In de mail is de klacht volledig te lezen inclusief bijlage

