Klacht: Weigeren terugbetaling reis ivm niet eerder contact krijgen

op 25 mei 2020 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb op 23 december 2019 een reis geboekt naar Berlijn, deze zou plaatsvinden op 17 maart 2020 tot 20 maart 2020. Helaas konden wij door de Corona-crisis niet reizen naar Berlijn, aangezien hier maatregelen voor gelden en is er dus sprake van overmacht. Ik heb in de tijd 7x contact geprobeerd te leggen met Booking.com, maar alle 7x werd in na een half uur uit de lijn gegooid.
Nu heb ik vandaag weer contact gezocht, en de dame die ik sprak aan de lijn gaf aan de reis niet terug te kunnen betalen, aangezien er geen notities van eerder staan, dat ik contact heb gezocht.

Ik heb haar uitgelegd dat de klantenservice heel slecht, en eigenlijk gewoon niet te bereiken was, en dat ik dus niet de mogelijkheid kreeg om in contact te komen.

Ik wil nu mijn geld terug, want het is hun eigen fout dat ik hen niet heb kunnen bereiken, aangezien zij de klantenservice onbereikbaar maakten en mij na een half uur uit de wacht gooiden. Daar heb ik niets mee van doen, en ik heb het nu gemeld, aangezien ik ze nu wel te pakken heb gekregen.

Als ik mijn volledige bedrag van €183 teruggestort krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]