Klacht: bezorging uitgesteld zonder opgave

op 07 april 2020 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens montage afgelopen zaterdag is er een onderdeel gescheurd van het bed. Na telefonisch contact werd beloofd dinsdag de bedden om te ruilen. Niet gebeurd. Na opnieuw telefonisch contact bleek de beddenfabrikant de bestelling zonder opgave de bestelling een week later te doen.
RESULTAAT; het kapotte bed dat ik had klaargezet kon ik weer naar boven zeulen, en volgende week weer naar beneden om de nieuwe weer naar boven te zeulen. (ben al op leeftijd)
Mijn dochter kan pas een week later komen logeren

Gewenste Oplossing:

Helaas zal ik ivm de corona het gesjouw zelf moeten doen.
Hopelijk zal dit niet tot gevolg hebben dat mijn dochter ivm corona
alleen thuis moet komen te liggen.......!!!
Tja korting is wel het minste, een simpel sorry hoor staat niet in verhouding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemorgen, deze klacht is inmiddels telefonisch afgehandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 23 april 2020 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door beschadigd