Vandaag tussen 14:00 en 18:00 zou dan het probleem zijn verholpen en het artikel alsnog worden geleverd! Wél staat onder mijn vorig factuur op de site van Wehkamp nu een open rekening van het artikel dat vandaag zou worden geleverd. Dus het zou erop neer komen dat ik voor 2 gordijnen deze ik heb vooruitbetaald nog een 3de zou moeten betalen. Toen ik Wehkamp erop aanspraak antwoordde deze: Ik begrijp de reden van uw vraag. Wij hebben het niet-geleverde gordijn nog niet kunnen traceren en deze moet nog van de factuur gehaald worden. Bij het bestellen van het nieuwe gordijn is er er een nieuwe factuur aangemaakt. Dit ook omdat wij alles per factuur verwerken. Het gordijn dat niet geleverd is zal binnenkort van de eerste factuur worden gehaald zodat u uiteindelijk alleen datgene gefactureerd heeft staan wat u ook in uw bezit heeft. Vanwege de verwerkingstijd staan momenteel beide artikelen nog gefactureerd, maar dit zal dus binnen afzienbare tijd door ons worden rechtgetrokken.
Ik hoop dat u op deze manier begrijpt wat onze werkwijze is. Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij het natuurlijk graag.
Met vriendelijke groet,
webcareteam wehkamp
Maar ik wacht gewoon af en hoop, dat hierna de vervelende kwestie voorbij is. Ik heb mijn lesje geleerd.