Klacht: Weer belabberde service NS

op 24 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren weer meegemaakt hoe belabberd ns functioneert. Ik vertrok 21:30u gisterenavond 23 juni met de trein uit Zutphen met de intentie om 23:30u weer in Haarlem te zijn. Echter 06:00u de volgende ochtend was ik pas thuis. Door een reeks zeer onduidelijke storingen werden wij van de hak op de tak gestuurd. Ik heb in één avond 2x in een trein gezeten die terugmoest, 2x in een bus gezeten op 5 stations gestaan, 2x meegemaakt dat een trein niet op ons wilde wachten, zeer stress-onbestendige personeel die in sommige gevallen ongeïnteresseerd overkwamen en een conducteur in Amsterdam die na een lange nacht het nodig vond om een trein bijna 10 minuten later te laten vertrekken omdat hij iedereen bij 1 ingang wilde controleren ipv ze binnenlaten en onderweg controleren. Het totale verslag is 4 pagina’s lang en zal naar de verschillende instanties gestuurd worden.

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet meer tevreden met deze ns. Al jaren maak ik bijna wekelijks deze ellende mee. Vooral de verbazing en ondeskundig gedrag onder de personeel irriteert mij het meest. Het lijkt dat na jaren van dagelijks ellende het personeel nog geen soepel lopende plan B hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 11 juli 2016 om 08:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nswatcher