Mijn Klacht:
Ik had twee overnachtingen geboekt, maar wegens omstandigheden moest ik 1 nacht annuleren. Telefonisch contact opgenomen en het was allemaal geen probleem. Ik zou het teveel betaalde bedrag binnen 1 tot 2 weken retour ontvangen. Na 2 weken gemaild met de vraag waar de terugbetaling bleef. Toen werd aangegeven dat het zeker nog 2 weken zou duren. Na deze 2 weken weer gemaild en toen werd mij verzekerd dat ik het binnen een week terug zou hebben. Ook dit werd niet nagekomen dus wederom gemaild. De terugbetaling heeft vertraging opgelopen wegens de zomerdrukte maar ze zouden het zo spoedig mogelijk oppakken. Inmiddels wacht ik al 40 dagen op de terugbetaling wat wettelijk niet is toegestaan en indruist tegen hun eigen algemene voorwaarden.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden wanneer ik de terugbetaling heb ontvangen en een tegemoetkoming omdat ik langer dan de wettelijke termijn van 30 dagen op deze terugbetaling heb moeten wachten.
