Ik ben nu 3 maanden bezig om via de Annulering verzekering mijn geld terug te krijgen.
Maar ik word van het kasje naar de muur gestuurd.
En komt niet verder de verzekering loopt bij Allianz.
Mensen die bij dit bedrijf boeken moeten goed... Lees meer
Deze week boeking geplaatst. Echter niks van een bevestiging gekregen. Wel betaald en al. Krijg geen contact met ze Lees meer
Via Weekendesk een kamer gereserveerd bij van der Valk Leiden met gratis annulering voor zaterdag 25 april. Vanwege corona deze boeking geannuleerd eind maart. Eind april nog steeds geen geld terug. Gebeld met Weekendesk en er werd beloofd dat het... Lees meer
Ik heb op 16 maart geannuleerd en wacht nu nog steeds op mijn geld, elke keer weer bellen en elke keer krijg ik weer een andere lulverhaal te horen. Ik wil gewoon mijn geld terug, waar ik recht op heb.... Lees meer
2 nachten geboekt waarvan 1 overnachting gratis via cadeaubox
volgens uitbater was dat daar niet gekend en hebben we voor 2 nachten moeten betalen nochtangs was door jullie bevestigd dat bon geactiveerd was wel degelijk voor 2 nachten moeten betalen... Lees meer
Ik wil u eerst en vooral bedanken omdat u onze klacht wil aanhoren We kwamen gisteren dus 3u te vroeg aan ons hotel (in Den Haag het : The Hague Hotel ) en vanaf we aankwamen liep het al... Lees meer
Ik had twee overnachtingen geboekt, maar wegens omstandigheden moest ik 1 nacht annuleren. Telefonisch contact opgenomen en het was allemaal geen probleem. Ik zou het teveel betaalde bedrag binnen 1 tot 2 weken retour ontvangen. Na 2 weken gemaild... Lees meer
Weekend weg geboekt via Weekenddesk voor vier volwassenen. Om agenda's af te stemmen en een leuke accommodatie te boeken is een aardige opgave, vooral omdat er ook nog een verjaardag in niet passen. Ineens telefoontje van Weekenddesk: foutje gemaakt, accommodatie... Lees meer