Klacht: Wc Utrecht CS

op 17 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik Ben net tot de conclusie gekomen dat de openbare wc op Utrecht centraal 20 cent duurder is geworden dan voorheen, in plaats van 50 cent is het nu dus 70 cent.
50 cent voor een wc bezoekje is al extreem duur als je het mij vraagt. 70 cent is echt veel te overdreven. Vooral als je altijd met een sprinter moet rijden waar geen wc’s in zitten! Toen de sprinters zonder wc’s kwamen, werd er als tegenargument gesteld dat er op alle stations wc’s waren. Maar voor die prijs van nu is het niet meer normaal.. Mensen zijn gewend aan de 50 cent inmiddels, ik zorgde er altijd voor om 50 cent in m’n zak te hebben voor het geval ik naar de wc moet. Nu moet ik dus altijd zorgen dat er nog meer muntjes in m’n zak zitten. Breng de prijs gewoon weer terug naar 50 cent, ook al vind ik dat ook te duur, maar dat is beter dan 70 cent.

Alvast bedankt.

50 cent voor een wc bezoek op het station is Oké.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS