Klacht: Water loopt in de lekbakje en niet in het kopje

op 29 november 2016 over Nespresso in de categorie Koffie

Als er een cup in gaat loopt het water door maar niet in kopje.
Wel cup doorgeprikt dus koffie in lekbakje
Graag advies

Wat kan ik hier aan doen.Weggooien?
3 jaar oud
Wat is de oplossing

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

Bericht van Nespresso

1 dag geleden - Beste mevrouw Boersma, Hartelijk dank voor uw bericht. Het spijt ons heel erg om te vernemen dat de koffie van uw machine meteen in het lekbakje terecht komt. Dit is uiteraard niet de bedoeling, en we bieden u graag onze welgemeende excuses aan voor het ondervonden ongemak. Om dit probleem te verhelpen, willen we u als eerste aanraden om te controleren of de randen van de Nespresso capsules niet omgebogen zijn. Indien dit wel zo is, kunt u de randen terug buigen en de capsule opnieuw proberen te bereiden. Als de randen van de capsules niet omgebogen zijn, adviseren wij u als laatste stap om een capsule te bereiden, zonder er daadwerkelijk een in te voeren. Merkt u dat het water in dat geval wel in uw kopje stroomt, is het vermoedelijk toch een probleem met de capsule en moeten we dit nader onderzoeken. Loopt het water nog steeds naar de lekbak? In dat geval zal uw machine helaas opgehaald moeten worden ter reparatie. Omdat uw U&Milk machine niet meer onder de tweejarige garantieperiode valt, kost de reparatie €115. Ook is het mogelijk om u een vernieuwingskorting aan te bieden, indien u besluit om een nieuwe machine te kopen. In combinatie met de geboden korting, is het mogelijk dat de kosten van een nieuwe machine vaak bijna evenveel zijn als de kosten van een reparatie. Bij een nieuwe machine is de levensduur van uw machine langer dan wanneer u deze laat repareren, vandaar dat we deze optie in dit soort gevallen adviseren. Wilt u meer informatie over de vernieuwingskortingen, wilt u een reparatie inplannen of heeft u hier nog andere vragen over? Neemt u dan gerust telefonisch contact met ons op via het gratis en 24/7 te bereiken telefoonnummer 0800 022 23 20. Een van onze collega's kan u direct verder helpen en telefonisch de benodigde stappen met u doorlopen. We hopen u hiermee goed van dienst te zijn geweest, en vernemen het graag indien u nog vragen heeft. Met vriendelijke groet, Nespresso

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door Nespresso in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nausica