Klachten over Nespresso

Begint u de dag ook met een kopje koffie? Grote kans dat dit Nespresso koffie is. Nespresso is een koffieleverancier die bekend staat om haar koffie capsules.... Lees meer >

14% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Koffie

14%
84 klachten gemeld
54 openstaande klachten
18 klachten in behandeling
12 klachten opgelost
2.2 /10
26 stemmen
26

Tijdslijn

Enorm slechte service bij reparatie

Klacht van op 04 februari 2020 over Nespresso in de categorie Koffie

Apparaat heeft al de derde reparatie, valt nu buiten garantie. Kosten 115,- na schikking 75,- wat ook nog belachelijk veel is. Zeker omdat het hetzelfde euvel is als de vorige keer. Geen onderhandeling meer mogelijk, schandalig voor een apparaat van 329,-... Lees meer

Ongelofelijke slechte klantsenservice en machines. Na 3x bellen en 5 contactverzoeken hangt de medewerker klantenservice gewoon de telefoon op, omdat ik zo gefrustreerd ben met dit bedrijf en dat jonge gastje weet niet hoe hij moet reageren.Als je niet kan... Lees meer

Ondeugdelijk product

Klacht van op 03 februari 2020 over Nespresso in de categorie Koffie

Zojuist een zeer onprettig gesprek gehad met de klantenservice van Nespresso. Op 25-12-2019 een Nespresso apparaat gekocht van 200 euro, lekte direct. Na wat proberen (misschien lag het aan ons) toch maar gebeld. Oplossing?? Repareren van een splinternieuw apparaat! Week... Lees meer

Waarom u niet voor Nespresso moet kiezen.

Klacht van op 22 januari 2020 over Nespresso in de categorie Koffie

Nespresso apparaat (DeLonghi Lattisima Pro, Eur 390,-; ook direct officieel geregistreerd bij Nespresso) begint na 2 jaar en 4 maanden te lekken bij het capsulehuis. Gebruik: gemiddeld slechts 2-3 kopjes koffie per dag. Keurig onderhouden, regelmatig ontkalkt en alleen maar... Lees meer