Sage Creatista Plus koffiemachine 2x gerepareerd door Nespresso service. Melk wordt niet warm en schuimt niet.Nu nog steeds dezelfde klacht! Met Nespresso gebeld. Als er een melkfunctie in apparaat zit dan 3jaar garantie.Dit staat zelfs op hun site. Nu... Lees meer
Ik ben een week bezig mijn apparaat gerepareerd te krijgen. Krijg mails dat ze het apparaat komen halen en dat gebeurt all 4 keer niet. Nog geen oplossing inzicht. Ik ben een zakelijke klant en gelukkig heb ik er alleen... Lees meer
Op de website van Nespresso besloot ik een abonnement af te sluiten voor het leveren van koffiecapsules. 75 euro betaald via de bank, maar ik kreeg niet de mogelijkheid om cups uit te kiezen, dus na het nodige zoekwerk nogmaals... Lees meer
Als zeer lange klant van Nespresso een bestelling gedaan op 21-06-2024 met de mededeling dat deze op 22-06-2024 bezorgd zou worden. Wat blijkt dat je vanaf nu eerst zou moeten betalen voordat je levering zal plaats nemen. Dat werd ons... Lees meer
ik krijg ongewenst post van u bedrijf ik ben aangemeld voor geen reclame per post op reclame filter.nl
op 29.05-2024 om 11.00 heb ik naar u bedrijf gebeld om dit stop te zetten echter dit gesprek liep zeer onvriendelijk... Lees meer
Ik ben dubbel gefactureerd. Ondanks alle verwoede pogingen om duidelijkheid te scheppen, creëert Nespresso alleen maar meer chaos. Bij elk contact staat er weer een andere naam onder die er weer geen snars van begrijpt. Personeel aan te telefoon is... Lees meer
Diverse keren opgehaald en zogenaamd gerepareerd. Maximaal 1 week en de machine staat weer in storing. Capsules verkopen daar zijn ze wel goed in! Voor mijn nooit meer een Nespresso Lees meer
In 2 wkn tijd 3x een dagdeel zonder succes gewacht op pick up service. Klantenservice vind het telkens een grove fout, maar er veranderd niets. Tenminste 10x gebeld, is amper geregistreerd. Medewerkers onvoldoende op de hoogte, chaos en men weet... Lees meer
Mijn Nespresso-apparaat is op donderdag 28 december 2023 opgehaald voor reparatie. In de tussentijd zouden we een leentoestel krijgen dat zou worden afgeleverd wanneer het Nespresso apparaat werd opgehaald.
Toen de collega van Nespresso aan de deur stond, heb ik... Lees meer
Communicatie is bij dit bedrijf een probleem.
We willen graag iemand spreken van backoffice maar dat schijnt niet kunnen.
Elke keer dat we bellen krijgen we de reparatie afdeling aan de lijn en deze willen ons niet doorverbinden met backoffice. Jammer. Dit... Lees meer