Klachten over Nespresso

Begint u de dag ook met een kopje koffie? Grote kans dat dit Nespresso koffie is. Nespresso is een koffieleverancier die bekend staat om haar koffie capsules.... Lees meer >

Statistieken van Nespresso in de categorie Koffie

5 klachten gemeld
2.0 /10
2 stemmen
2

Nespresso Klachten

Reperatie 2x mislukt.

Klacht van Willeke pijnnaken op 27 maart 2025 over Nespresso in de categorie Koffie

Sage Creatista Plus koffiemachine 2x gerepareerd door Nespresso service. Melk wordt niet warm en schuimt niet.Nu nog steeds dezelfde klacht! Met Nespresso gebeld. Als er een melkfunctie in apparaat zit dan 3jaar garantie.Dit staat zelfs op hun site. Nu... Lees meer

Oplossen storing apparaat

Klacht van Mindempowement op 13 december 2024 over Nespresso in de categorie Koffie

Ik ben een week bezig mijn apparaat gerepareerd te krijgen. Krijg mails dat ze het apparaat komen halen en dat gebeurt all 4 keer niet. Nog geen oplossing inzicht. Ik ben een zakelijke klant en gelukkig heb ik er alleen... Lees meer

Telefonische bestelling

Klacht van Jan Pappers op 22 juni 2024 over Nespresso in de categorie Koffie

Als zeer lange klant van Nespresso een bestelling gedaan op 21-06-2024 met de mededeling dat deze op 22-06-2024 bezorgd zou worden. Wat blijkt dat je vanaf nu eerst zou moeten betalen voordat je levering zal plaats nemen. Dat werd ons... Lees meer

zeer slecht behandeling telefonisch

Klacht van m heb geen gebruikersnaam op 29 mei 2024 over Nespresso in de categorie Koffie

ik krijg ongewenst post van u bedrijf ik ben aangemeld voor geen reclame per post op reclame filter.nl op 29.05-2024 om 11.00 heb ik naar u bedrijf gebeld om dit stop te zetten echter dit gesprek liep zeer onvriendelijk... Lees meer

Dubbel gefactureerd

Klacht van Nespressomaaktereenzooitjevan op 20 januari 2024 over Nespresso in de categorie Koffie

Ik ben dubbel gefactureerd. Ondanks alle verwoede pogingen om duidelijkheid te scheppen, creëert Nespresso alleen maar meer chaos. Bij elk contact staat er weer een andere naam onder die er weer geen snars van begrijpt. Personeel aan te telefoon is... Lees meer

Vreselijke service

Klacht van Kooswaardeloos op 04 januari 2024 over Nespresso in de categorie Koffie

In 2 wkn tijd 3x een dagdeel zonder succes gewacht op pick up service. Klantenservice vind het telkens een grove fout, maar er veranderd niets. Tenminste 10x gebeld, is amper geregistreerd. Medewerkers onvoldoende op de hoogte, chaos en men weet... Lees meer

Defect leentoestel

Klacht van SharonvD1990 op 02 januari 2024 over Nespresso in de categorie Koffie

Mijn Nespresso-apparaat is op donderdag 28 december 2023 opgehaald voor reparatie. In de tussentijd zouden we een leentoestel krijgen dat zou worden afgeleverd wanneer het Nespresso apparaat werd opgehaald. Toen de collega van Nespresso aan de deur stond, heb ik... Lees meer

Na Twee weken is het nog niet opgelost.

Klacht van Ben Martijn op 29 december 2023 over Nespresso in de categorie Koffie

Communicatie is bij dit bedrijf een probleem. We willen graag iemand spreken van backoffice maar dat schijnt niet kunnen. Elke keer dat we bellen krijgen we de reparatie afdeling aan de lijn en deze willen ons niet doorverbinden met backoffice. Jammer. Dit... Lees meer