Klacht: Wat heet voor u “klantvriendelijkheid”?

op 23 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zonder enig voorafgaand bericht, overigens in afwijking van diverse concurrenten van u- wordt mij een via een notitie duidelijk gemaakt dat uw bezorger langs is geweest. Via een onduidelijk handschrift en zonder referentie van een pakketnummer en ontbrekende notitie dat gepoogd werd het pakket bij buren werd aangeboden wordt mij duidelijk gemaakt, dat het pakket werd afgeleverd op een mij onbekend afhaalpunt, op nota bene 20 min. fietsen van mij verwijderd.Gelet mijn leeftijd bezit ik geen auto meer. Anders dan fietsen zou ik met de stadsbus moeten gaan, een tijdrovende affaire. Het pakket wordt kennelijk niet voor een tweede maal aangeboden. Vervolgens, bel ik de firma (afhaalpunt) op…. na enkele minuten wachten wordt er opgenomen en mij geduld gevraagd…… en wacht ik opnieuw de nodige tijd, zonder resultaat.
Ik ervaar het een en ander als ergerlijk en bijzonder klantonvriendelijk en zal mij hieromtrent in contact stellen met de “Consumentenbond”
Het moge helder zijn, dat ik onder geen voorwaarde zoveel tijd ga besteden om mijn pakket op te halen en met bijzondere interesse zie ik uw reactie tegemoet.
U bij voorbaat dankend,
Mv.g.
Jos Schmidt

zo snel mogelijk bezorgen, binnen een bepaalde tijd, na voorafgaande melding

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 juli 2017 om 11:12 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door josschmidt