Klacht: Wachttijd service monteur

Ejtmichels op 28 februari 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Goededag,

Ik zou graag advies inwinnen. Afgelopen vrijdag heeft onze straat van 12 tot 20.30 geen stroom gehad. Daarna doet onze WiFi het niet meer. Zaterdag direct gebeld en er zou onder bezetting zijn waardoor monteur pas donderdag kan komen (valt binnen de 5 dagen). Echter werken wij net als half Nederland thuis en hebben we dus een groot probleem. Vandaag weer gebeld bleek ook nog de afspraak niet goed te zijn geregistreerd waardoor het vrijdag is geworden. We zitten dus 1 hele werkweek zonder internet. Dit is in deze tijd verre van werkbaar. Krijgen jullie meer van dit soort meldingen en hebben jullie advies voor ons wat te doen? We staan gewoon met onze rug tegen de muur.

Ellen

Als Ziggo zsm een monteur stuurt. Wij zijn al jaren klant en helemaal geen internet in deze tijd waarbij thuiswerken noodzakelijk is, is het geen goede service.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ejtmichels