Klacht: Wachten

op 04 oktober 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nou ik had dus een jas besteld, toen ik mijn pakket traceerde stond er eerst dat hij op 4/10/2017 zou worden bezorgd voor het einde van de dag. Nou heb ik dus heel de dag thuis gezeten voor letterlijk niks. Nu keek ik net opnieuw savonds om 20:00 omdat ik nog steeds niks gekregen had. Nu staat er als status herkomstscan 19;52. dus ik weet niet wat voor service dit is maar je laat iemand heel de tijd wachten zonder tijdzone en uiteindelijk voor niks!!!

Dat dit gewoon netjes opgelost kan worden en iets met de klacht kan worden gedaan want dit is echt schaamte

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Onze excuses voor de vervelende ervaring. Echter zonder trackingnummer of zendingsnummer kunnen wij u hier niet verder helpen. Kunt u ons dit nummer doorgeven ? Mocht u het nummer niet hebben dan adviseer ik u contact op te nemen met onze klantenservice via 020-5040500. Zij kunnen u in dat geval verder helpen. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Daphnevv2000

1 maand geleden - Dit is mijn trackings nummer 1ZAX46526893433709 In ieder geval bedankt voor de snelle reactie

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemorgen, Het label voor deze zending is dan wel op 3 Oktober aangemaakt echter de verzender het het pakket pas op 4 Oktober aan ons meegegeven : SCAN 3436 /AMSTERDAM, NL 04/10/17 15:53 PICKUP SCAN Daarnaast heeft de verzender een incompleet adres op het label vermeld. Wij hebben het adres laten aanpassen en de zending zal zo spoedig mogelijk bij u geleverd gaan worden. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Daphnevv2000

1 maand geleden - Betekend dat dat hij wel vandaag al komt want er staat nou dat hij op 5 oktober wordt geleverd voor einde van de dag?

Bericht van UPS

1 maand geleden - Goedemiddag, Voor zover wij nu kunnen nagaan zal dit morgen zijn. Met vriendelijke groet, UPS Social Media Team

Reactie van de melder van de klacht Daphnevv2000

1 maand geleden - Ik heb contact gehad met jullie klantenservice en die zeggen weer dat hij wel vandaag zou komen???

Reactie van de melder van de klacht Daphnevv2000

1 maand geleden - Dus fijn dat er 2 verschillende dingen worden gezegd want zit nou 2 dagen al op niks thuis zit en op niks zit te wachten. En dat betekend dat ik morgen dus weer verplicht heel de dag thuis moet zijn voor jullie als ie met geluk bezorgt wordt

UPS

Heeft op 06 oktober 2017 om 09:35 geantwoord

Goedemorgen,

Ik zie dat uw zending inmiddels op het correcte adres is aangekomen. Helaas het wijzigen / corrigeren van het afleveradres van een pakket kan leiden tot vertraging van een zending.

Wij hopen dat uw klacht hiermee is opgelost en willen u nogmaals onze excuses aanbieden voor de vervelende ervaring.

UPS Social Media Team,

Alle klachten die gemeld zijn door Daphnevv2000