Klacht: Wacht op een briefje van de ns over mijn boete die ik contant moest betalen,

op 19 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn boetenr is: k084314
Treinramp: 2633
Datum:06-07-2016
Bedrag contant betaald:65,40 euro
Tijd:09.59
Traject: Sassenheim – Amsterdam centraal

2 weken geleden reisde ik met mijn vriendin van Sassenheim naar leiden centraal. Ik wilde een kaartje kopen in Sassenheim, dit kon niet.
Aangezien ik nooit met de trein reis dacht ik dat ik bij de conducteur een kaartje kon kopen.
De conductrice die kwam gaf me gelijk een boete van 50 euro die ik contant moest betalen.
Ze zei dat ik de gegevens door moest geven en dat ik dan een brief zou krijgen.
Ik krijg nog steeds geen brief.
Vanmorgen belde ik de klantenservice en daar werd gemeld dat mijn boete nooit is gemeld.
Ik zei toen , en wat nu? Dan heeft dus de conductrice die 50 euro in haar zak gestoken.
Daarop werd de mevrouw van de klantenservice heel boos, en legde de haak erop.
Graag uw antwoord….wat moet ik doen? Wil graag mijn 50 euro terug.
Ik wilde gewoon een kaartje kopen, maar dat kon dus niet meer…..aangezien het de eerste keer is zou ik het geld terug krijgen zei ze.
Ben ik nu helemaal fout voorgelicht?
Graag uw antwoord

Als ik mijn geld terug krijg en goed behandeld wordt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Reactie van de melder van de klacht J.bosse@planet.nl

8 maanden geleden - Ik heb de foute postcode ingestuurd het 2352JZ

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 22 juli 2016 om 10:21 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door J.bosse@planet.nl