Klacht: Waardeloze service

op 28 september 2016 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 augustus jl van Abu Dhabi via Istanbul naar Amsterdam gevlogen met Turkish Airlines. Door een vertraging van 1,5 uur in Abu Dhabi mijn aansluitende vlucht van Istanbul naar Amsterdam gemist. De transit passagies zijn op Istanbul airport totaal aan hun lot overgelaten, geen service van zowel Turkish airlines alsmede grondpersoneel. Visa moeten aanschaffen door de vertraging en na talloze emails gestuurd te hebben naar de klantenservice van Turkish Airlines aangezien het niet meer dan terecht is dat ik de visa kosten terug krijg, krijg ik totaal geen reactie. Zeer vreemde gang van zaken van de zogenaamde nr 1 Europese luchtvaartmaatschappij in 2016.

Gewenste Oplossing:

Indien ik mijn visa kosten teruggestort krijg en de Customer Service afdeling moeite doet om op mijn klacht te reageren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cappi72