Klacht: Waardeloze service!

op 20 mei 2020 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

We hebben eind maart een aanbetaling gedaan voor onze reis naar Turkije. We moesten binnen 2 weken het restant betalen want we zouden in mei vertrekken. Dit liep tegelijk met het begin van alle corona maatregelen.

Toen wij vroegen of wij het resterende bedrag ook moesten overmaken toen ontvingen wij meteen een mail terug dat dit moest. Zouden we dit niet doen dan voldeden we niet aan alle wettelijke voorwaarden en zou er een incasso traject kunnen worden gestart. We hebben de resterende 1600 euro overgemaakt.

2 dagen later vertelde de premier in de persconferentie dat er coulant zou worden omgegaan met het resterende bedrag. HADDEN WE MAAR GEWACHT!

We hebben 3 weken geleden een e-mail ontvangen dat onze reis in middels is geannuleerd.

Ondertussen heb ik al 20 e-mails gestuurd met het verzoek om mijn geld terug te betalen. Volgens de overheid moet dit binnen 7 dagen gebeuren.

Ik wacht al 3 weken op antwoord. Ze zijn meer dan 2 weken te laat met terug betalen. Ik heb Prijsvrij al 2 keer gesommeerd om mijn geld per direct terug te betalen maar de enige reactie die ik terug kreeg is:

Wij wachten op wat de branchorganisatie adviseert en moeten hier helaas op wachten.

ECHTER, heb ik 20 keer aangegeven geen corona-voucher te willen aannemen enof andere verzonne tegoeden. Ik wens mijn geld per direct terug.

Het kan niet waar zijn dat een groot bedrijf met een professionele klantenservice er meer dan 3 weken over moet doen om een e-mail (in ons geval 20 e-mail) te beantwoorden.

Ondanks de extra drukte kan dit niet en is dit asociaal! Als er betaald moet worden dan zijn ze er als de kippen bij maar als zij geld moeten betalen of zelf aan voorwaarden moeten voldoen dan is niemand bereikbaar.

Ik wil mijn geld terug en het liefst 2 weken geleden. Aangezien ik de afgelopen 2 weken al 2 keer heb gesommeerd is dit mijn laatste waarschuwing aan hen om hier aan te voldoen. Doen ze dit niet dan geef ik dit uit handen aan een incasso bureau en worden alle kosten op hen verhaald met de kosten voor een eventuele gerechtsprocedure erbij.

Dit heb ik de afgelopen 2 weken ook al duidelijk gemaakt dus dit bedrijf heeft volgens de wet een (ruime) redelijke termijn gehad om te reageren en aan de wet (notabene) te voldoen!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Prijsvrij.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Prijsvrij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FamAlmere