Klacht: Waardeloze reparatie en garantie

op 17 mei 2020 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Heb mijn smartphone (jaar daarvoor gekocht bij de mediamarkt) scherm laten repareren bij de media markt. Krappe drie maanden later zat mijn scherm lossig en ging hij niet meer aan. Natuurlijk terug gegaan naar de media markt. Daar hebben ze drie kwartier nodig om onderzoek te doen en te constateren dat inderdaad het LCD-scherm defect is (glas is intact). Dit viel volgens meneer niet binnen de garantie want er was ‘externe’ schade. Telefoon is niet gevallen sinds de vorige reparatie en volgens mij laat de lijm gewoon los. Helaas konden ze niets voor me doen. Ik kreeg de telefoon terug waar zowel de voorkant als de achterkant van had losgelaten door hun ‘onderzoek’. Daar heb ik toch helemaal niets aan.
Extreem slechte service en ga er nooit meer terug. Niets 3 maanden garantie waarschijnlijk zullen ze altijd een rede vinden om mijn telefoon niet te hoeven maken……

Edit 2-6-20: Mediamarkt heeft contact opgenomen en het is opgelost. Ze hebben mijn telefoon geheel kosteloos gerepareerd, Bedankt!

Scherm zou gemaakt moeten worden en binnen de drie maanden garantie regeling moeten vallen. Hij is gewoon niet correct gemaakt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door oliviadhh