Klacht: Waardeloze bedrijf en medewerker Woerden

op 02 juni 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

WAAROM ZIE IK HIER BIJ STATUS OPGELOST. DE KLACHT IS HELEMAAL NIET OPGELOST. HOE KOMEN JULLIE ERBIJ????

Bijna 6 weken geleden een keuken gekocht, nog steeds niet af, 2 kleine kinderen in huis. En waardeloze medewerker(s) blijft je aan de lijn houden dat hij alles met spoed heeft besteld en dat de keuken binnen 4 weken helemaal klaar is, en dat hij de bestelling van de spullen heeft besteld, nu 6 weken verder nog helemaal niets gezien. Nu blijkt dat hij de bestelling niet eens gedaan heeft en zitten wij met een keuken die nog steeds niet af is, en nu pas 6 weken later de bestelling gedaan en pas over 6 weken komen de spullen als het goed is!! dus onze keuken rommel en niet af en blijven liegen en volhouden dat hij heeft besteld, terwijl we via een andere collega en klantenservice erachter zijn gekomen dat het niet eens besteld is tot gisteren 31 mei pas. Waardeloos dus kijk uit met deze mensen, allemaal oplichters!!!! Keuken concurrent woerden wist niet dat het zo was, zag dit soort dingen alleen op tv wist niet dat dit bij ons zou gebeuren!! helemaal niet tevreden!! En het verhaal wat ik typ is nog niks, ik heb het kort gehouden, maar er is veel ellende gebeurd in deze bijna 6 weken tijd. Heel slordige bedrijf.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

2 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Faatjeino, Ik schrik toch wel enigszins van uw verhaal. In middels heb ik uw klacht doorgegeven aan onze manager van de klantenservice met het verzoek om hier in ieder geval contact met u over op te nemen. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Faatjeino

2 maanden geleden - Geachte heer Chris, Fijn dat u de klacht hebt gezien en doorgestuurd. Wij zijn als klant ook erg geschrokken van dit gebeuren. Helaas is onze vertrouwen weg. Omdat we contineu aan het lijntje zijn gehouden, en tot de dag van vandaag nog steeds niet teruggebeld zijn door de manager van de medewerker. Onze bestelling van de rest van de keuken zijn pas bijna 6 weken later besteld. Terwijl er steeds gezegd is dat de bestelling al gedaan is. Wij zijn er achter gekomen dat de bestelling niet gedaan is door dat me man bij jullie vorige week in de winkel was en er door puur toeval een medewerker van Utrecht daar was en mij man zijn verhaal deed van waar blijft onze bestelling, bij navraag door die medewerker bleek dat de bestelling niet eens gedaan is, terwijl de medewerker van woerden steeds zij dat de bestelling wel gedaan is en dat de spullen in de week van 31 mei 2017 binnen komen bij ons. Waarom is de medewerker niet eerlijk geweest door te zeggen de spullen zijn na bijna 6 weken niet eens besteld. Hier moesten wij achter komen door dat me man na bijna 6 weken toch maar langs de winkel is gegaan. En er was beloofd 23 mei 2017 mij te bellen voor een afspraak voor levering niet gebeld. Wat valt er te leveren als de bestelling nieg eens is gedaan? Ik heb ook in april een app gestuurd is de bestelling gedaan, kreeg ik een app dat de bestelling wel gedaan is. En mevrouw Janssen van jullie klantenservice bevesteigde ook vorige week dat de bestelling niet eens is gedaan. Nu zitten wij met gebakken peren het huis/situatie ziet er niet 2 kleine kinderen. En krijg eergisteren pas een mail dat de bestelling nu oas gedaan is en levering waarschijnlijk week 28 wordt etc. Etc. Dus kunnen wij misschien pas 4 maanden later verder met de keuken terwijl er beloofd is binnen weken keuken helemaal af is. Dit heb ik dus zwart op wit. Maar de vestelling is niet gedaan, hoe kan dit en waarom dan steeds aan het lijntje gehouden Toen ik zelf weer ging bellen kreeg ik te horen, je wordt zeker gebrld al is het 18uur in de avond. NIET gebeld dus. Ik heb geappt met de medewerker, of die mij nog ging bellen, hij heeft mijn app gelijk gelezen maar niet gereageerd. Pas toen ik 24 mei 2017 een klacht heb ingediend via de mail en gebeld met hoofdkantoor belde hij mij nog schreewend en boos op. Dacht wat is dit nou?? Maar dit is nog niet alles. Ik heb nu alle mail correspondentie doorgestuurd naar het hoofdkantoor en zelfs van de manager daar niks gehoord. Met vriendelijke groet, Fatima

Bericht van KeukenConcurrent

2 maanden geleden - Beste mevrouw Faatjeino, Inmiddels heb ik begrepen dat u contact heeft gehad met de regiomanager en het een ander besproken heeft met betrekking tot het oplossen van uw klacht. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

Reactie van de melder van de klacht Faatjeino

2 maanden geleden - Geachte heer Chris, Regiomanager heeft mij gebeld. Maar hij zou mij vandaag terug bellen voor een oplossing en een en ander te bespreken. Dat wacht ik vandaag nog af. Met vriendelijke groet, Fatima

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 21 juni 2017 om 13:06 geantwoord

Beste mevrouw Khayar,

Inmiddels heb ik begrepen dat er contact is geweest tussen u en de betreffende regiomanager, waarbij hij met u het verdere verloop heeft afgesproken.

Mochten er van u uit later nog verdere vragen ontstaan, neemt u dan svp weer contact met ons op.

Yasmin - Webcare KeukenConcurrent

Heeft op 21 juni 2017 om 13:28 geantwoord

Absoluut niet eens met de oplossing.

Reactie van de melder van de klacht Faatjeino

1 maand geleden - Vandaag de bestelling binnen eindelijk dachten we na 3 maanden. Fout dussss. De bestelling klopt absoluut niet. Contact gehad met de klantenservice en onderstaande gemaild naar ze. Wat een bagger is dit zeg: Geachte mevrouw Faro, Excuus was de fotos vergeten toe te voegen. Hierbij alsnog. Heb niet alles op de foto gezet dat zijn der heel veel. Maar wat u nu op de foto ziet zo ziet het er allemaal uit. Met vriendelijke groet, Fatima Khayar Verzonden vanaf mijn Samsung-apparaat Geachte mevrouw Faro, Hierbij zoals heden ochtend telefonisch afgesproken stuur ik u hierbij de fotos van de fronten. We zijn erggg geschrokken weer van onze bestelling. Vandaag half 9 heeft de bezorger de spullen afgeleverd tot onze grote verbazing zijn het totaal de verkeerde fronten. Allemaal verkeerd, dit zijn gewoon normaal witte deurtjes net als van de woningbouw. Dit is niet wat wij bij Patrick in de winkel hebben gekocht!  Wij hadden witte matte met een vierkante lijn in de deurtjes net als een fotolijst besteld.  We missen bij de bestelling ook nog de plint die onderaan hoort en de handgrepen. Nu is er totaal iets anders besteld!!!  Waar gaat dit heen, hoelang gaat dit nog duren, wij zijn het helemaal zat!! Dus alle deurtjes en laatjes zijn verkeerd dus de hele frontwissel inclusief extrakast. Ik hoor graag van u. Ik heb de regiomanager ook al 3x gebeld en ingesproken geen gehoor. Met vriendelijke groet, Fatima Khayar

Alle klachten die gemeld zijn door Faatjeino