Klacht: Waardeloos beleid

op 28 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vandaag verkeerde product geleverd , met heg beleid kan die pas volgende week geleverd worden .. terwijl als je hem opnieuw besteld hij er met 1 dag is .. nu is mijn moeder vandaag speciaal aanwezig gebleven om het product in ontvangst te nemen.. uiteindelijk heb ik nu moeten kiezen om het product opnieuw te bestellen zodat het morgen aanwezig is anders moest ik weer speciaal iemand laten komen om mijn product in beslag te nemen. Dit is echt een waardeloos beleid en lekker om te vermelden dat de lever tijd 1 dag is en dat het uiteindelijk wel een week kan duren. Nu hoop ik maar dat het morgen goed is , want dit is te belachelijk voor woorden.

Als alles gewoon op de juiste manier word gebracht en afspraken na worden gekomen

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yolanda09